-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۳ مورد

حضور رئیس اداره همکاری های بین‌بخشی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در کارگروه ساغ استان خراسان شمالی

یكشنبه ٢٧ آبان ١٣٩٧ ساعت ١:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 426 نفر )


چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خراسان شمالی در سال جاری با حضور دکتر نرگس رستمی گوران عضو هیئت علمی و رئیس اداره همکاری های بین بخشی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور و هیئت همراه و مسئولین دانشگاه و استانی تشکیل جلسه داد .

دکتر رستمی در این جلسه با تاکید بر جلب مشارکت و تسهیل در همکاری بین بخشی خواستار ایجاد ساختارها و ابزارهای مناسب جهت اجرا و همچنین پایش فعالیتهای این کارگروه شد.

وی تاکید کرد: به منظور انجام بهتر فعالیت ها، بکارگیری بیشتر و جدی تر نهادهای مردمی در انجام فعالیت ها بسیار حایز اهمیت می باشد.

وی تحقق سلامت را بدون مشارکت جمعی آحاد اجتماع ، امری ناممکن دانست و آن را حاصل تعامل و هم سازی و هم افزایی مجموعه ای از عوامل مدیریتی و  اجتماعی عنوان کرد.

همچنین در این جلسه رییس کارگروه و معاون سياسي و امنيتي استانداري خراسان شمالی اظهار داشت : اقدامات بسيار خوبي در حوزه سلامت استان انجام شده است و تمام دستگاه هاي اجرايي متناسب با مسئوليت های خود در كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان ،هماهنگي ها و اقدامات لازم را به نحو مطلوب انجام می دهند .

دکتر محمود ثميني با بيان اين كه راه اندازي ٢ بيمارستان امام حسن(ع) و آيت الله هاشمي رفسنجاني از اتفاقات خوب استان در حوزه علوم پزشكي است، افزود: تصمیمات بسيار خوبي در كارگروه سلامت و امنیت غذایی اتخاذ شده و تيم قوي در علوم پزشكي كارها رو به خوبي پیگیری و پيش مي برند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي نيز در اين جلسه به دستور كار جلسه اشاره كرد و گفت: مرور مصوبات جلسه قبل، طرح موضوع بسته سلامت كاركنان در استان، گزارش اپيدمي و طغيان هاي ناشي از آب و غذا و درخواست مجدد اعتبار سنوات قبل به منظور پيشگيري از بيماري سالك توسط معاونت بهداشتي جزو دستور كار اين جلسه است.

دكتر حق بين افزود: طرح مجدد موضوع درخواست تخصيص اعتبار استاني به دانشگاه براي توليد سند جامع سلامت استان و درخواست خريد دستگاه زباله سوز و ماشين حمل پسماندهاي عفوني از سوي كارگروه پسماند استان براي ارجاع به شوراي برنامه ريزي و.... از ديگر موارد مطرح شده در جلسه امروز كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان به شمار مي رود.

 

 

 

 

 

 


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۳۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...